2012. március 3., szombat

provisionNS-TSM-9-20120303 /Nexus S/


Android 4.0.3 (Ice Cream Sandwich)

CM9 20120226 NIGHTLY-ra épülő ROM.
Szabad RAM-ra és sebességre optimizált rendszer!
Magyar idõzónával, és magyar nyelvel indul.
NSTools-szal testreszabható rendszer + hasznos appok.
 Minden alkalmazás frissíthető és eltávolítható

A ROM nem tartalmazza a gapps-ot (Google Apps). Külön kell telepíteni!

ROM:
Android version 4.0.3 - IML74K
Trebuchet launcher (CyanogenMod) 
SD-Nand Card I/O Speedtweaks - EXT4 | Ram Tweaks
All Ezekeel`s Mods *BLN|BLD|BLX|LIVEOC*
NSTools-lal konfigurálható Mod-ok
Overclock able up to 1320Mhz + Extra Boost with LIVEOC
Zipaling on boot, Zipaling az összes apk-nál a jobb memóriáért
Fully Deodexed, Rooted and Busyboxed, 3G/HSDPA Tweaks
Init.d scripts support, Cron scripts support, Voodoo Control App


Képek:


 

Telepítés: 
 Full wipe (MyBackup Pro-val minden visszaállítható)
Reboot

GAPPS Telepítés: 
Install Gapps
Reboot

md5: b49f5b7df0825294359274eec3ea71b4

md5: 11b5763810edb732379d39b6df9ccbcf

8 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A TSF Shell nem fogja nagyon?

    Köszi ismét.

    VálaszTörlés
  3. Abszolút nem. Nagyon pörgös UI-t kaptunk a személyében! De ha nem jönne be akkor egyszerűen válts át a másik launcherre :)

    VálaszTörlés
  4. Basszus ez a TSF mara jópofa dolog. Egyeseknek giccses lehet, de szerintem tényleg jó, nagyon használható (pedig én sem szeretem a túlanimált vackokat). Ja és lobogtatja a user haját rendesen a sebesség, ilyen gyorsaságot eddig nem sok launchernél láttam. :)

    VálaszTörlés
  5. Tegnap délután óta használom, eddig majdnem hibátlan a ROM. Azért csak majdnem, mert most csatlakoztatni akartam a számítógéphez, de sajnos nem hajlandó. Annyit ír, hogy probléma van az USB-tár használatával és nem kapcsolódik a géphez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig én 4 alkalommal dugtad rá a telot a gépre és csatoltam fel az SD-t. Eddig ez nem jelentkezett nálam. (OSX)

      Törlés
  6. Akkor lehet, hogy a Windows a ludas, de recoveryből simán lehet csatolni, szóval nem értem.

    VálaszTörlés