2012. március 22., csütörtök

romMOD-der-120322-5 /Nexus S/

Az új projectem egy grafikus telepítő. A cél a telepített ROM módosítása a legegyszerűbben.
Kernelek telepítése, törlése valamit cseréje. stb...
Sok ötletem van de ez idő... 
Most kezdtem újra kicsit a programozás rejtelmeivel kicsit foglalkozni, több kevesebb sikerrel.

Várom az ötleteket és gondolatokat a hozzászólásban!


A kép illusztráció!
Changelog:
DRAG - 2.00 - A5 120322
<*>Add [KERNEL]SlimSG 09032012 NoFS
 <*>programkódok javítása

DRAG - 2.00 - A5 120321
<*>SG-NS-ICS_27022012_HIGH_HZ kernel
<*>Add [KERNEL]*Matr1x* v18.0 CFS with BLN and voodoo
<*>Add System info
 <*>slukk romMOD-der bejelentkező elkészült

Indítás:
Recovery-ből a zip file (install)álása

Ismert BUG:
Sikeres telepítés után a grafikus felületet elhagyva error üzenetet kapunk.


md5: 390df2eb94206f853f7d56c8fbf1db99

5 megjegyzés:

  1. Kipróbálom nemsokára.Írok milyen.Köszönjük ismét.

    VálaszTörlés
  2. Amikor kernelt kell választani, én nem választottam semmit, úgy nyomtam a next-re.Csontra kifagyott...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze hogy ki :)
      Ki kell jelölni kernelt, de lehetőleg egyet mert ha többet jelöltél ki akkor mind felteszi. Védelmek meg nincsenek beépítve!

      Törlés
  3. Nem vagyok nagyon tisztába a folyamattal.Az aroma az "csak" a kernelt engedi választani?Tehát ROM telepítésnél összetevőket nem lehetne?Vagy dolgozol rajta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csak a kernelt. Az aroma egy univerzális telepítő. Lehet vele ROM-ot is telepíteni, valamint testre is lehet szabni a telepítés előtt.
      De most nem az a célom :)

      Törlés